U fokusu

Načini kako kvalitetan uredski namještaj utječe na produktivnost

Kada govorimo o radnom mjestu svaki komad namještaja igra važnu ulogu u jačanju produktivnosti i iskorištavanju punog potencijala zaposlenika te povećati njihov angažman. Uključivanjem odgovarajućeg uredskog namještaja u poslovnom prostoru produktivnost se može dovesti na potpuno novu razinu. To je razlog tendencije preobrazbe iz klasičnog i starog namještaja u novi namještaj prilagođen većoj produktivnost zaposlenika.

Razlozi zbog kojih uredski namještaj utječe na produktivnost radnika:

1. Udobnost

Istraživanja su pokazala da zaposlenici koji svoju poslovnu funkciju obavljaju u prostoru u kojem osjećaju dobro više produktivni. Uredski namještaj koji je prilagođen određenoj funkciji omogućuje kvalitetnije obavljanje zadataka i na taj način pruža korisnost i za poslodavca, kao i za samog zaposlenika.

2. Bolja iskorištenost prostora prilagođena privatnosti

Premda je otvoreni koncept ureda sa puno zaposlenika dobar način za maksimiziranje prostora, može biti štetan za produktivnost ako se uredski namještaj ne prerasporedi pravilno. Vizualne smetnje, aktivnosti i gibanja na rubovima vidnog polja zaposlenika, mogu ometati koncentraciju i poremetiti analitičko razmišljanje ili kreativnost. Zato su u takvim poslovnim prostorima poželjne pregrade koje im pružaju neku dozu privatnosti. Cilj je uvijek povećati produktivnost, uz istovremeno održavanje minimalnih troškova.

3. Dobar raspored

Držanje stvari na mjestu, kao i njihovo održavanje pridonose produktivnosti i brzini reagiranja u ključnim trenucima. Ako mjesta organiziranja i spremanja određenog uredskog pribora držite na mjestima gdje trenutno znate gdje se što nalazi te  pribora koji vam je potreban češće – držite ih na mjestu gdje se njima lako može pristupiti. Radnici često smanjuju produktivnost tražeći i odlazeći na dodatna mjesta za završetak zadatka. Čuvanje prikladnih predmeta ne samo da će se ubrzati, već će vam povećati produktivnost. Stoga birajte kvalitetne elemente uredskog namještaja.

4. Pravilan odabir namještaja

Pravilan namještaj u vašem uredu ne samo da je bitan za Vas, već je bitan i za sliku Vas prema poslovnim partnerima i klijentima. Važno je da se navedeni nalaze u prostoru koji je ispunjen uredskim namještajem koji je udoban i profesionalan. Pored toga, uredski namještaj bi također trebao odražavati prirodu vašeg poslovanja. Topla i privlačna atmosfera važna je, ali vaš namještaj također treba kombinirati dizajn s namjenom i funkcijom za vašu tvrtku. Ono što je najvažnije, pravi namještaj u vašem uredu također treba koristiti materijale koji se mogu obnoviti i izrađivati iz ekološki prihvatljivih sirovina.

5. Funkcionalnost uredskog namještaja

Prije samog odabira uredskog namještaja razmislite i definirajte što je sve potrebno – namještaj koji kupite treba biti zasnovan na onome što vi i vaši zaposlenici trebate za učinkovito poslovanje. i učinkovito raditi. Ono što je najvažnije, kupite namještaj koji je funkcionalan. Namještaj mora odgovarati vašim zaposlenicima, kao i vašim klijentima i suradnicima. Osim toga, razmislite o zdravlju i sigurnosti. Pogrešni stol i stolac mogu uzrokovati zdravstvene probleme zaposlenika kao što su bolovi u leđima, bolovi u vratu, umor i razdražljivost.

Kako bi Vi i Vaši zaposlenici bili produktivniji te poslovni partneri i klijenti zadovoljniji nudimo Vam razne varijante uredskog namještaja – od programa brze isporuke koji zadovoljava najbolji omjer cijene i kvalitete po visokim standardima.